HTML

Gyerekkönyvek

Segítek eligazodni a mesekönyvek között, nálunk már bevált köteteket ajánlok, igényes illusztrációkkal.

Friss topikok

  • Kong.Kinga: Legújabb kedvencünk kisiskolásoknak, nagy ovisoknak: Bosszantöpp és más furcsaságok. www.noamese.h... (2016.05.24. 09:21) Gyerekkönyvek a fa alá
  • Brunn Kati: Hát igen, lehet, hogy ebben igazad van. :-) (2013.08.11. 09:13) Életfilozófia
  • Brunn Kati: Nem kell ez a könyv neked. :-) Egyébként könyvtári volt, de mondjuk az oviba lehet, hogy érdemes b... (2013.06.04. 13:36) Válás
  • Brunn Kati: Bocs, hogy csak most válaszolok, de rég jártam erre. Sajnos annyit tudok csak a folytatásról, hogy... (2013.05.30. 08:18) Ottolina kis világa
  • Brunn Kati: Én is mindig tervezem, hogy elő kellene venni, de annyi könyv vár rám, hogy mindig elmarad. :-( (2011.01.11. 08:42) Pöttyösök

Gyerekkönyveket ajánlok, gyakorló szülőként és könyvmolyként.

2011.01.12. 09:45 Brunn Kati

Szerzője: ismeretlen

 Én úgy vagyok vele, hogy szeretem a nagy klasszikusokat, régi, jól bevált nagy mesélőket, és mindig egy kis gyanakvással figyelem az újakat, mert bár volt egy-két nagyon jó élményem, sajnos nagy csalódások is tudnak érni e téren. Az illusztrátorokkal könnyebb dolga van az embernek, mert meglát egy rajzot, könyvborítót, és máris tudja: ez jó lesz, szép lesz, nem jöhet semmi kellemetlen meglepetés mondjuk a kilencedik oldalon. Persze bele lehet lapozni, olvasni a könyvekbe, hogy a még sosem hallott íróról is kiderüljön valami, de az ítéletalkotás néhány mondatból, főleg hosszabb könyvek esetén, mégsem annyira egyszerű. Ezért járok én sokszor úgy, hogy nem feltétlenül merem megvenni az adott kötetet, ha nem ismerem a szerzőt. Aztán amikor elém kerül a könyvtárban, hazahozom, elolvassuk, ízlelgetem a szavakat, emésztem a történetet, néha azt érzem: na, erre pedig lehetett volna áldozni, jó lenne, ha itt lenne a polcon, ha majd az unokáim is olvashatnák. Hát így jártam most Módra Ildikó kötetével, a Trappban ugyanis hosszú idő óta teljesen együtt volt a varázslatosan költői, néhol torokszorító, ugyanakkor sok helyütt elbűvölően humoros szöveg Szalma Edit (akit ismertünk és szeretünk) illusztrációival. Helyes történet  elhagyott állatokról, akik családra, barátokra, társaságra találnak, régi jól ismert mese, semmi extrával, de mégis szívhez szólóan megírva. Figyelni fogok ezentúl Módra Ildikóra is, és próbálok kicsit több nyitottsággal állni az ismeretlen szerzőkhöz. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerekkonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr162578255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása