HTML

Gyerekkönyvek

Segítek eligazodni a mesekönyvek között, nálunk már bevált köteteket ajánlok, igényes illusztrációkkal.

Friss topikok

  • Kong.Kinga: Legújabb kedvencünk kisiskolásoknak, nagy ovisoknak: Bosszantöpp és más furcsaságok. www.noamese.h... (2016.05.24. 09:21) Gyerekkönyvek a fa alá
  • Brunn Kati: Hát igen, lehet, hogy ebben igazad van. :-) (2013.08.11. 09:13) Életfilozófia
  • Brunn Kati: Nem kell ez a könyv neked. :-) Egyébként könyvtári volt, de mondjuk az oviba lehet, hogy érdemes b... (2013.06.04. 13:36) Válás
  • Brunn Kati: Bocs, hogy csak most válaszolok, de rég jártam erre. Sajnos annyit tudok csak a folytatásról, hogy... (2013.05.30. 08:18) Ottolina kis világa
  • Brunn Kati: Én is mindig tervezem, hogy elő kellene venni, de annyi könyv vár rám, hogy mindig elmarad. :-( (2011.01.11. 08:42) Pöttyösök

Gyerekkönyveket ajánlok, gyakorló szülőként és könyvmolyként.

2009.03.21. 07:59 Brunn Kati

Mákszemtündérek nyara

 Lányom újra elővette most a könyvet, amit lassan egy éve olvastunk, és elkezdte másolgatni a rajzokat. Ilyet még nem csinált soha, nem is nagyon rajzolgatott itthon, jobbára csak az oviban, fájlaltam is, mert én nagy rajzos voltam gyerekkoromban. De úgy látszik tetszett neki a könyv világa, és csudajó színpompás rajzok keletkeztek az IBBY-díjas grafikusművésznő, Faltisz Alexandra rajzai alapján. Péteri Teréz, rendőrtiszt varázslatos meséje csupa derű és béke, meg persze kalandos is azért, hiszen egy nyári táborról szól, az ember érzi a nap melegét meg a rét illatát is. Hat éves kortól bátran neki lehet állni, bár én a lányomnak öt évesen olvastam, mint most kiderült emlékszik is egy csomó dologra, meg tetszett is neki, de én akkor úgy éreztem, hogy várhattunk volna még. Kisiskolásoknak is remek szórakozás, főleg nyáron, egy függőágyban elnyúlva, a cseresznyefa árnyékában.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerekkonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr341015606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása