HTML

Gyerekkönyvek

Segítek eligazodni a mesekönyvek között, nálunk már bevált köteteket ajánlok, igényes illusztrációkkal.

Friss topikok

  • Kong.Kinga: Legújabb kedvencünk kisiskolásoknak, nagy ovisoknak: Bosszantöpp és más furcsaságok. www.noamese.h... (2016.05.24. 09:21) Gyerekkönyvek a fa alá
  • Brunn Kati: Hát igen, lehet, hogy ebben igazad van. :-) (2013.08.11. 09:13) Életfilozófia
  • Brunn Kati: Nem kell ez a könyv neked. :-) Egyébként könyvtári volt, de mondjuk az oviba lehet, hogy érdemes b... (2013.06.04. 13:36) Válás
  • Brunn Kati: Bocs, hogy csak most válaszolok, de rég jártam erre. Sajnos annyit tudok csak a folytatásról, hogy... (2013.05.30. 08:18) Ottolina kis világa
  • Brunn Kati: Én is mindig tervezem, hogy elő kellene venni, de annyi könyv vár rám, hogy mindig elmarad. :-( (2011.01.11. 08:42) Pöttyösök

Gyerekkönyveket ajánlok, gyakorló szülőként és könyvmolyként.

2009.12.13. 08:11 Brunn Kati

Népmesék nyomán

 Érdemes olvasni a Pagony hírlevelét, mert nagyon sok könyvvel ott találkoztam először. Így volt ez Bagossy László a Sötétben Látó Tündér című kötetével is. Színházi előadás alapján készült a köny, Takács Mari gyönyörű képeivel illusztrálva. Mivel az előadást nem láttam, csak a tündéres cím alapján tudtam elindulni, és tetszett a képi világ is, így gondoltam, megveszem a lánynak karácsonyra. Csodák-csodájára sikerült megkapnom az Alexandrában (sok pagonyos érdekesnek tűnő könyvet nem árulnak sajnos), és ahogy hazaértem vele, rögtön elolvastam(hamar a végére lehet érni, nem hosszú), kíváncsi voltam, hogy tényleg jól döntöttem-e, tényleg jó lesz-e a karácsonyfa alá. Tetszett nagyon a történet is,  az egész könyv gyönyörű, de tipródom egy kicsit, hogy nem nőtte-e már ki a gyerek ezt a népmesei világot ( a sztori a Világszép nádszálkisasszony meséjére épül, és ehhez jön a kerettörténet a kis sötétben látó tündérről), mert mostanában már inkább a meseregények érdeklik. Igazándiból én az óvodás korosztálynak tartom ideálisnak, úgyhogy lehet, hogy elrakom valakinek ajándékba.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerekkonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr301593624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Melissa Officinalis · http://www.melissaofficinalis.blogspot.com 2009.12.13. 19:31:55

Attól függ, hány éves a lány. Az én lányom negyedikes volt, amikor egy népmese nagyon tetszett a lányoknak az osztályban. Én pedig harmadik-negyedikben elolvastam az összes fellelhetö népmesegyüjteményt.

Brunn Kati 2009.12.15. 10:11:36

Jó, még csak hét éves, úgyhogy elvileg belefér, csak amiatt bizonytalanootam el, hogy miket olvastunk mostanában... De arra is rájöttem közben, hogy talán én tereltem inkább a regények felé...

nretzse · http://nretzse.blogspot.com/ 2010.01.19. 14:16:48

Szia!
Most találtam csak ide. Lehet elkéstem már az észrevétellel, de én odaadnám a 7 évesnek is. Szerintem sokkal több van ebben a könyvben, mint elsőre látszik.
Itt találsz erről bővebbet, és a Csodaceruza következő számában is lesz róla szó, ha jól láttam az ajánlót.
nretzse.blogspot.com/2010/01/bagossy-laszlo-sotetben-lato-tunder.html

És biztos jövök máskor is. Hasonló az ízlésünk. :)

Brunn Kati 2010.01.19. 14:48:30

@nretzse: Végül megkapta. :-) Tetszett is neki, és ahogy én is többedszer olvastam, tényleg sokrétegű szöveg, sok-sok mondanivalóval, hét éveseknek és idősebbeknek is. :-)
Gyere máskor is, örülök, hogy tetszik a blog. :-)
süti beállítások módosítása